10/4 - SKRIVIT KONTRAKT PÅ LÄGENHET!


Jag vet inte vart jag ska börja. Mamma kom hem idag, och direkt när hon klev innanför dörren säger hon till mig. Vi har ett brev vi måste öppna nu på en gäng tillsammans.

Först trodde jag att det var något dåligt, för hon lät mycket allvarlig. Sen trodde jag att det var mina papper jag skickat efter från polisen. Det var det inte heller. Utan de var helt enkelt mitt HYRESKONTRAKT på min blivande lägenhet!!

Så ja vad ska man säga. DÅ VAR JAG MED LÄGENHET!!
Helt fucking amazing!!! Jag är så sjukt glad att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Aldrig trodde jag, att JAG skulle få en lägenhet så fort!! Visserligen ligger den i Skåre. Men det gör mig inget!

15 min med stadsbussen/bussarna (går faktiskt två, så man kan säga att vart 10 minut) nära till mamsen med familj, när det bjuds på middag, eller när jag behöver låna bilen någon kväll :)

Så nu ska jag spara pengar. För det jag behöver är en ny säng, soffa och tv. Slängde min gamla tv, säng och soffa förut. Men allt annat har jag till kök, bad, vardagsrum osv osv!

Åhh vill flytta in nu!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0