Vem är du? vem är jag?



Jag har precis konstaterat vilken typ av människa jag är...

Jag gillar när det händer saker omkring mig, äventyr, spontanitet , flexialitet (!!!)
Jag gillar stabila människor man kan lita på.
Jag gillar "de lilla extra" i vardagen, som tillexmpel, middag ute någon gång i veckan, nya blommor på bordet och varför inte unna sig lite manikyr eller massage.
Jag gillar "delux".
Jag gillar att kunna unna mig saker när jag känner för det.
Jag gillar att kunna få bli ompysslad och inte alltid behöva göra allt själv.
Jag gillar männskor som kan ha lite "GO" i sig, men samtidigt kunna sitta en kväll framför tven, hyra film och köpa med hämtmat (Thai, sushi osv)
Jag gillar tanken att ha ett jobb som jag kan få styra och ställa på, vara chef/boss på.
Jag gillar att veta att jag har "kämpat" för att ha de jag har.
Jag gillar att klä mig i kläder som jag trivs i fast samtidigt ha lite stil.
Jag gillar att kunna gå hemma i myskläder och tofflor.
Jag gillar att kunna vara mig själv.

Punkt!

De är så mycket mer jag gillar, ogillar osv. Men detta är en liten del av den människa jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0