Ska inte tvinga mig själv till något jag märker inte passar mig...



Kom precis tillbaka från min kaffekurs jag fick gå via jobbet.
Man var ju tvungen att pröva kaffet, om och om igen.
Lyckades gilla det lite med vaniljsmak och lite caramell.

Men tror ändå att de inte är någon bra idé att tvinga mig att dricka kaffe. Är super spidad! Haha Helt uppe i varv..

Lite små typistk nu när jag måste gå ned i varv med tanke på att klockan ringer 05.00 i morgon igen....


Jag och min Cam, vi har en viss kemi mellan oss, något speciellt...
Det är den enda kärleken just nu, och vårt förhållande funkar riktigt bra faktiskt. Inga klagomål och ingen svartsjuka, hur skönt som helst!
Haha. Vem försöker jag lura?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0