Sista middagen på Aker brygges uteservering före vintern?



Kom precis tillbaka efter en två rätters på Aker brygge med tjejerna.
Vi valde Fridays, och fy satan vad god mat jag åt idag!
Tyckte att jag kunde unna MIG något gott efter en veckas arbete. Det blir ju inte så dyrt om man bara har sig själv att betala för..


Aja, inte den vackraste av bilder, men kolla maten!! MUMS!



Vet inte hur jag lyckas eller vad jag utstrålar. När Moa och Madde gick på toa, kommer en kille fram till mig, börjar snakka en massa. Sedan går han efter ett tag efter att ha disskuterat om jag gillar chokladsås bättre än jordgubbar.. (satt och kollade på en desert). Han kom tillbaka igen, men då bad vi faktiskt om att få vara ifred.. Istället sätter sig servitören och börjar prata med oss.. Jag säger bara, What tha fuck!!


Den här drinken ger mig dåliga minnen, verkligen dåliga minnen! hahaa!


Oreo dream bar! O fyttirackarn vad god den var!!

Aja, kvällen avslutades med vi fick gratis öl.. Haha det kom fram en kille till oss och han berättade att han skulle in på Latter och frågade om vi ville ha hans öl.. SÅKLART! :D Hahaa

Ska sova nu, upp och jobba, sedan blir det FEST! Några av tjejerna från Norrtälje kommer + tjejligan i Oslo! Galakväll!

Pusss Pusss på er sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0