Om saningen sak fram varför jag är ovänn med Moa


Anledningen till att jag sagt upp mitt kontrakt, eller anledningen till att jag inte vill stå på kontrktet längre är:

Jag och Moa har inte komunicerat med varandra sen förre lördagen.
Denna gången tänker inte jag vara den som säger något, tar upp något.
Jag har inte gjort något fel,och det vet jag att hon inte heller tycker att hon gjort.
Men de enda jag väntar på är ett "förlåt för att vi lämnade dig, men jag tyckte synd om M.."

Det förstår jag, jag tyckte också synd om personen. Men man lämnar inte sin vän ute mitt i Oslo. Utsläng från Taxin där det sitter 3 tjejer och jag är ensam.

Vi burkar alltid dela väska när vi är ute på krogen, denna gång (som tur var) Hade jag både mobil och bankomtkort med mig. Så jag kunde ta en egen taxi hem. Annars vet jag inte vad som kunde hänt med mig.

Kort kläning, klackskor, och en massa berusade och fulla människor...
Vill inte ens tänka tanken.


Aja, lite korta drag om vad som händer i mitt liv just nu.

Nu ska jag snart dra till jobbet.
POWERWALK i regnet!




Träningskläderna är på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0