Nu ska jag plugga!



Håller på att planera en lite roadtrip ned till Ullared med mamma och Sis!
Kjempe kosligt att åka bara vi tre!

Sedan har min sis även en inflyttningsfest på G. Tror Oktober kommer gå riktigt fort! Härligt de !

Nu har jag även bestämt mig. Jag ska försöka att plugga Matte B på distans ifrån Oslo-Karlstad. Då behöver jag bara åka över dagen dit och skriva prov och plugga efter jobbet i Oslo. Tror det kan funka. Hvis jag får lite hjälp dvs. Tror väl att någon här i Oslo kan matte bättre än mig i alla fall.

Så de tänkte jag starta med i Januari, så är jag klar med det i februari och sedan har jag det jag behöver för att kunna plugga, (nästan) vad jag vill. Vilket är mitt mål, eller målet är att plugga. Men jag vill ha valmöjligheter.

Så nu bor jag och jobbar i Oslo. Försöker spara pengar, plugga matteB+ jobba och sedan ut och resa lite. Plugga till nästa höst? Jo jag tror det känns dags då! 2 "sabbats år" får fan mig räcka! Fick sånt sug att sitta i skolbänken igen, bli matat med information och kunskap!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0