Middag med mitt ex och hans væn med respektive..


Igår blev det ingen film och inget chill.
Mitt ex ringde mig och frågae om jag ville med han och hans kompis samt flickvænn ut och æta.
Sjælvklart! Var dø hungrig och lite socialt umgænge ær ju inte helt fel!

Blev middag på Ghandi som (faktiskt) ligger cirka 100 meter från min port.
Det som ær lite komiskt var att jag var sugen ætt tresta de stællet i torsdags med Danne, Men han ville då inte.

Hade i alla fall jættetrevligt, och det kænns riktigt bra att kunna umgås som vænner. Och som vænner i mellan tror jag att han behøver lite hjælp att læra sig klockan och hålla tider.. Haha! Han skulle tydligen æta middag igen senare med en annan mænniska. Stackars fick vænta i cirka två timmar, Eftersom vi gick och tog en øl på ett stællet några hundra meter bort efter middagen. Klockan var væl cirka 10.15 nær han åkte ivæg i taxin..

Så efter 3 glas vin och en øl drog jag mig hem och tog två resorb och slockna dirket. Vaknade hur pigg som helst nær klockan ringde 06.30 (!!!) Tog en resorb till (i sækerhetsfall) och gick till jobbet.

Nu sitter jag och har lunchrast, slutar vid 3 och ska då powerwalka hem!

HURTBULLE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0