Lämna också framtiden ifred



Den stora frågan är, vad gör jag vaken nu....??
Har faktiskt inge svar på en, men de jag vet är att jag är dödstrött, men kan inte sova..

Låg nyss och kollade på "Himlen är oskyldigt blå" vilket jag tycket var en bra film. Speciellt slutet.. Hon reser iväg, skickar ett brev, han kommer efter och så blir det som i alla ( eller ja, nästan alla) filmer, ett lyckligt slut, men massa kyssar..

I går såg jag även " hur många lingon finns det i världen?". Raka motsatsen till filmen jag såg idag. Men fy fan vad bra film! Haha, jag ler bara jag tänker på den!

Säger god natt med ytterligare ett citat:

"Låt det förflutna vara förflutet,
Lämna också framtiden ifred,
Lev i nuet"




Bjuder på en helt osminkad och trött Erica! Man kan inte alltid vara på topp! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0