Lägger mig på JohnBlunds arm nu, finns det något som är mysigare?



Jag vet inte varför, men jag är sugen på en blind date.
Kan vara kul att pröva något nytt.
Eftersom jag inte är så där jätteblyg av mig (klart jag kan vara blyg i vissa situvationer) men oftast är jag mycket framåt och pratglad,  så tror jag att en blind date skulle funka.

Eller varför inte en date med något anorlunda som promenad i någon park, visning på något museé, ja vad som helst. Känner att jag är redo att datea, men ta de väldigt "rolig" som man säger i norge, som betyder lugn/lugnt...

Nu ska jag sjunka ned ännu djupare i sängen och läsa. Jag och min arbetskollega har nämligt bytt arbetstider med varandra onsdag/torsdag. Ska på kaffekurs i morgon blandannat.

Lägger mig på  JohnBlunds arm nu, finns det något mysigare?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0