Krossat glas..


Fick precis stränga uppmaningar från Pappa Danne att tända massa vanlij-doftade ljus i lägenheten. Luktade tydligen inge gott!

Men nu gott folk, NU doftar det vanlij!!

.
.
.
.
.

Måste bara berätta en pinsam sak....

Hade bråttom till butiken för att de slutar sälja öl efter klockan 18.00..
Så skyndade mig dit med Danne och Thommy..

Skulle kolla vad som fanns under en pappersskiva.. (kolla efter ett helt 6-pack)..
Råkade i stället ha ned cirka 3-4 fyra öl-glasflaskor...

Hela butiken stirrade på mig.. Men ärlig som jag var gick jag och berättade och frågade om jag skulle betala.
Mannen var jätte trevlig och sa - Jag fixar, jag fixar, inga problem (norsk/någon annan brytning)

Tack och lov för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0