Kalla de vad du vill... Jag tror det blir bra


Jag tänker verkligen bäst när jag står i duschen.
Konstigt nog..

Nu har jag funderat fram en egen "bantningsmetod"/ "kosthållning", aja, kalla de vad ni vill.
Men en dag kan se ut så här.

Frukost: En burk makgrill
Lunch: "Norges slankaste bröd" Ingesrugbröd två skivor.
Middag: Soppa, soppor av alla dess slag. Lins, potatis, kött, tomatsoppa, ja vilken som helst. Och ett ägg till viss jag vill det. Eller någon form av kött: Kyckling, laxs, kotlett, med grönsaker till, punkt. Vatten att dricka och grönt te.

Det låter inte så svårt. Har försökt att ta bort lite av all mat som innehåller kolhydrater, men inte allt, för lite måste jag ha. Men detta är ju en litet steg till att tappa ned på de överflödiga. Eller?

Sen blir det powerwalk till jobbet varje dag, så cirka 30 minuter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0