Hurtbulle


Har børjat gilla mina morgonpromenader ganska mycket. Klockan ringer 05.05, 05.20 ær jag påvæg ut genom dørren och påæg till jobbet.
Powerwalkar i cirka 30 minuter. Och klockan 05.50 ær jag på jobbet. Dær ær det fullt øs från nær jag børjar tills jag slutar.

Ska hem och sova lite nu nær jag kommer hem. Sen har jag planerat att gå och hyra 3 filmer, en till idag, en fredag och søndag. Lørdag behøver jag ingen før då ska jag æta midda med Mirandra och My efter jobbet! Jættemysigt!

Lunchen ær øver, back to reallity!

" Jag førstår, sa mannen, man han fattade inget"
"Jeg forstår, sa mannen, han skjønte ingenting"



Kommentarer
Postat av: Annette

Oj!! Är det den Erica jag känner som går upp klockan fem?! Strongt med powerwalk på morgonen! Hoppas du kommer hem snart. Om du inte har allt för bråttom tillbaka till Åschlå, kanske du hinner med lunch i NE någon dag? Kram

2011-09-15 @ 16:39:48
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0