Gummistövlar, -Nytt inköp!



Hittade ett par skit snygga gummistövlar med "krage" upp på skaftet. Dessa skulle jag ha, men då fanns bara visnings exet och de var mer urblekt än den som legat i kartong. Så i morgon går jag till Karl Johan efter jobbet och köpet de där! Behöver verkligen ett par stövlar. Håller på att regna bort här i Oslo..



Satt på bussen och tänkte idag, Bergen (ligger i Norge) är europas regnigaste stad tydligen, men tror de inte stämmer. För i Oslo har de ta mig fan regnat i veckor nu känns det som!!!!

Tur att min kollektiv familj är så mysiga. Hyrt film och äter glass nästan varje kväll!



Men nu blir det dock sängen. Klockan ringer som sagt 05.10 i morgon, och sedan väntar en promenad på 30 minuter till jobbet, då jag börjar klockan 06.00..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0