Galen kväll


Gårdagan blev inte rikigt som planerat. Men hade jätte trevligt.
Och jag och Linn har smidit massa framtidsplaner!

Kommer verkligen bli kanoners!

Men i alla fall. Blev förfest hemma hos Christian med massa andra riktigt trevliga människor.
Linn och jag var de enda svenskarna i ett hav av norskar!

Planen var att vi skulle vara med på förfesten och sedan åka hem tillbaka till mig. Men sen hörde vi ordet BARBERA...
Okej... Fanns inget att säga.

Vi skulle hem!.. Alltså till älskade Barbera.. Haha
.
.
.
.

Nu sitter jag i soffan och kollar på film med hela kill-ligan. Riktigt mysigt!
Och i dag är det "äta vad jag vill dagen". Så funderar på att gå och köpa en chokladkaka.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0