Du luktar så gott!


Att lukta gott som både kille och tjej är väldigt viktigt för mig.
Speciellt killar. (är inte intresserad av tjejer)
Vi människor är djur i grund och botten.
Och som ni alla vet, luktar djuren till sig saker.

Att sitta och mysa brevid en kille med en god parfym eller känna doften sprida sig efter han kommer ut ur dushen. Åhh de gör mig galen!!!

Det som också är en nakdel med dofter, är att man känner igen, man få minnen kring olika dofter. Det kan bli väldigt känslosamt, men samtidigt kan de väcka bra minnen till liv.

Doften är alltså väldigt viktig, enligt mig.


Ha en bra dag folket! Nu tar jag på mig mina gummistövlar och traskar ut i alla vattenpölar jag hittar påväg till bussen!

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0