Det trodde jag aldrig om mig själv


Jag är riktigt imponerad på mig själv och min insats under springturen med Thommy!
Han gissade på att vi sprang 4 km, och sedan 2-3 km powerwalk.

4 KILOMETER! Jag har fan inte sprungit på säkert ett år om inte längre! Visste väl att löparbenen fanns kvar.
Jag älskar verkligen att springa. Speciellt att springa med någon.
Trotts att det är jobbgit pratar jag en massa hela tiden.

De där med att prata massor när jag tränar, (spelar ingen roll vilket träningssätt, snackar lika mycket ändå), har jag nog sen jag och Annette tränade. Båda var sjukt duktiga på att prata och samtidigt spring/powerwalk/gym, att våra lungor/vårt "flås" blev väl nästan större tack vare de och inte själva träningen i sig. Men det saknar jag faktiskt. En riktig träningskompis som är på samma nivå.

Men tror att springa med Thommy kan bli bra, varannan dag. Om han inte ledsnar på mig. Haha. Hoppas jag gjorde ett bra första intryck ;)

Jag vill dock inte veta hur jag ska kunna ta mig upp ur sängen i morgon och gå till jobbet. Men jag är ändå taggad som fan tills nästa gång jag ska ut och springa!


En gammal och hemsk bild (på mig). Men detta visar på vilken motivation vi hade. Kolla vädret. Det haglar, och ändå skulle vi ut och träna!


Springtur 6 km - 3 dagar i veckan, kombinerat med gym ca 3 dagar i veckan. Kommer nog inte kunna köra samma race som förr, men har tänk försöka hålla löpning varannan dag (söndag =Big no no) kombinerat med powerwalk till jobbet varje dag.


Har som sagt letat i mina gamla arkiv och funnit lite bilder när jag varit påväg till gymmet eller ut i löparspåret.


Kommentarer
Postat av: Annette

Åh, det är ju en härlig bild på oss! Vad duktiga vi var!! Vi får ta en ny när du kommer hit :D Kul att du ligger i med joggingen, skall ta tag i det jag också. Kram

2011-09-23 @ 17:37:16
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0