Brandchef på jobbet


Brandchef på jobbet. - Check!
Inbokad Pils med jenterna på jobbet. - Check!

Kom precis tillbaka från ett möte på jobbet. Alltid lika trevligt att träffa arbetskollegorna. Känns som det går en röd tråd genom oss.... Alla pratar i mun på varandra = en jävla massa skit prat = en vanlig dag på jobbet! Haha.


Måste försöka sova nu, sista dagen denna vecka jag går upp 05.00. Men denna vecka slutar anorlunda. Åker nämligen hem dirket efter jobbet (om jag inte redan har sagt det typ 1000 gånger. Men jag är bara så glad). Så ska försöka få några timmars sömn så jag orkar med alla aktivieter och alla människor jag ska träffa i helgen. Puuh!

Så, gott folk, sov gott, vakna utvilad!

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0