Bloggkrig? Nej de orkar jag inte med..



Många saker vill man på ett sætt skriva om, dela med sig av, och vissa inte.
Jag hade tænk dela med mig om en lite histioria.
Men jag orkar inte med något bloggbråk, eller få ytterligare folk att vænda allt emot mig, trotts att de inte har något med mig att gøra, eller ær mitt fel..

Jag ær så less på att allt vænds tillbaka och læggs på mina axlar. Just dærfør, denna gång, skiter jag i det. Jag klarar mig utan besvikelse, att bli sviken, læmnad och bara finnas till nær det passar.

Jag står på egna føtter och behøver inte bli nedtryckt i skiten.

Men endå vill jag påstå att jag inte ær lånsynt, jag førstår, om man førklarar, ber om ursækt, men det kommer aldrig vara desamma. De jag inte kommer førstå eller acceptera ær att jag får ta all skit.

Har man bærnt sina broar och inte førstår varfør.. Då ær de ænnu værre, då ær det riktigt dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0