Bilder



Lördag:
Efter min egna shopping runda, hittade jag lite nytt till garderoben.
Drog hem och knäckte första ölen.
Drog på förfest hos bästa brudarna, Linn Kickan och Sanna.

Hamnade sedan på en stor inflyttningsfest i en lägenhet på 200 kvm (!!!) Egen inhyrd DJ och som sagt, hur mycket folk som helst i den största lägenhet jag någonsin varit inne i.

Tog taxi till Aker brygge och in på Latter. Hängde där ett tag och sedan drog jag och Madde till Juntorget för att äta den omtalade kebaben! Den var riktigt god faktiskt!

Styrde efterfest hemma hos oss. Och vaknade på sönden, låg och snacka med Moa och Madde och sedan, standard, Bakismat i går på Mc donalds...

Låg sedan resten av eftermiddagen framför film och bara myste och snakkade.. :)


Köpte ny tröja och nya byxor från Zara.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0