Äntliiiigen!



Äntligen!! Har de satt på elementerna i lägenheten! Norrmän är så sjukt snåla.
Men nu vaknade jag ialla fall av att det brusade och jag hörde hur vattnet fyllde elementet! Skönt!
Har varit konstant förskyld varje morgon/natt, för att det är så fuktigt i mitt rum..

Var faktiskt upp klockan 08.00 i dag för att lägga in en tvätt i maskin. Men planen var att jag skulle upp klockan 9. Varför vet jag inte, så kanske just därför jag låg kvar till 10.. Skönt!

Min nya start på min diet gick åt helvete. Orkade inte äta frukost, så går dirket på lunchen. För nu ska jag ta en powerwalk till jobbet i detta ösregn!


Orkar inge smink i dag, det känns som om allt kommer rinna bort i regnet nu när jag ska gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0