Ångest!


Okej, jag mår faktiskt bra.
Förutom att mitt samvete spökar.

Igår när jag och Thommy var ute och sprang så var målet lite att springa förbi en godis-butik. En med svenskt lösviktsgodis (....) Planen var att jag inte skulle köpa något. Men när jag väl kom in där, oj! Hur mycket gott som helst ju!

Fick med mig lite där ifrån, men jag försökte bjuda bort mycket till Walle.. Har faktiskt en hel del kvar. Men det känns ändå inge bra..

Aja, jag tränade ju hårt igår. En belöning till mig själv? Haha

Har i alla fall inge träningsverk, eller jo det känns ju, men inte så mycket som jag trodde..




Lite mer än ett år sedan.. Bodde i Norrtälje under sommaren, en liten saknad finns det allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0