Saker jag drömmer om att göra innan jag ... dör...


Många har en bestämd lista på vad det ska göra innan de dör. Jag har inge bestämda saker, utan mer drömmar om olika saker jag vill göra. Detta är några av de..

1. Plugga, skaffa mig en utbildning.
2. Se världen, (vill tågluffa i eruropa, samt besöka andra länder. De som är mest lockande är; Kina, USA och Australien).
3. Springa ett lopp.. Tex tjejmilen.
4. Bo i ett varmt land ett tag. Känna på det, även om det handlar om 2-3 månader.
5. Ta MC-kort, samt tungt släp.
6. Skaffa mig ett jobb jag gillar ( efter min utbildning)
7. Kunna köpa mig en ny fräsch Audi.
8. Hålla kontakten med de vänner som förtjänar mig som vän.
9. Vara med i Robinson..... (!!!)
10. Få behålla mina nära och kära så länge det bara går! <3
12. Gå på en riktig middags sittning med minst 4 olika bestik.
13. Gå på en riktig, då menar jag riktigt maskerad, med inhyrda kostymer, helst 20-30-tals tema.
14. Segla runt olika öar, ( ex, Karibiska öarna)
15. Prova på en ordentlig vinprovning i Frankrike.
16. Vara brudtärna på en av mina vänners bröllop.


Det finns ju miljoner andra saker man vill göra. Men orkar inte skriva ned så många små saker. Detta är väl i nu-läget, de saker som jag "drömmer" mest om.




Kommentarer
Postat av: Annette

Mycket av det där lär du klara, jag har klarat av ungefär hälften, även om jag kanske inte hade det som mål precis.



Patrik vann nyss en golftävling och förstapriset var en resa till Chateau de Vigiers i Frankrike, inklusive vinprovning, flygresan och boende i en svit under fyra dagar. Inte så tokigt :)



MC-kort och Tjejmilen låter som roliga mål! Jag har i alla fall MC-kortet på min lista :)



Ses snart, kram!

2011-09-28 @ 22:02:38
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0