Work like you dont need the money!


Blev en riktigt hærlig långfika med My och Johanna igår. Prøvade att fika på de størsta konkurenserna till Cafeet jag jobbar på, Baker Hansen... Tråkigt nog smakade det både gått, och blev bemøtt trevligt.. Attans..!

Sen føljde æven brudarna med hem på ytterligare en kopp te. Till sist var jag næstan tvungen att skicka hem de, haha. Hade så trevligt att de inte ville gå. Sjælv var jag dødstrøtt, både efter helgen och jobbet.

I dag lyder planen liknade: Powerwalk efter jobbet med My och Johanna. Får se om de blir så eller om de bangar :) Hehe.

.
.
.
Nu dæremot sitter jag på jobbet, dricker min lunch.... Nutrilett....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0