En buss kommer lastad med.... massa svenskar!


2 effektiva dygn har redan passerat.

Fredag:
Världen är bra liten ibland. Träffade Elina på bussen från Oslo. Satt och pratade en massa och avslustede med film. Det visade sig att även hon skulle till Ullared natten till lördagen också.

Natten till Lördag: Klockan ringer 02.00. 02.30 sitter jag i bilden påväg.

Lördag: 07.00. Stormar in på Ullared och bränner allt för mycket pengar..

Söndag: Dödstrött. Sätter mig på en buss full av bara svenskar tillbaka till Oslo.

Började skriva detta inlägg förut, men orkar verkligen inte gå in på detaljer. Men jag har ialla fall haft en jättemysig helg och det känns bra att komma tillbaka till Oslo med lite nya saker, kläder och inredning!

Måste verkligen sova nu. Mycket tankar och funderingar som snurrar i mitt huvud!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0