Lite nytt till mig bara mig själv?


De här planerar jag att köpa.. Eller snarare vill ha!


Jag är galen i Strass-smycken, och då menar jag galen!


Jag ogillar att frysa,och varför inte värma sig med denna i vinter? - Ja tack!


Jag vet att jag inte behöver, men jag vill.. Så svar jag, detta vill jag ha!


Det är alltid lättare att hålla en diet om man har massor av recept att välja mellan.. Eller?


Vita chokladkulor från Lindth, så fruktansvärt goda... Farligt goda


En så kallad "pippi tröja".....


... är ett måste!


Vad ska man säga, är helt målös....


För att man ska få en extra motivation att träna krävs fina träningskläder.



Tror jag precis blev lite kär...


Skinhanskar är ett måste i höst/vinter. Av någon konstig anledning tappar jag alltid bort mina nyinköpta varje år. Men som tur är oftast när våren börjar komma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0