This is how I doing it!


Som sagt så tänker jag bäst i duschen.. Nyss stod jag och längtade, eller snarare såg framemot en fartfylld vår med obstämda ting som sker, och en säker höst. För en gångs skulle i mitt liv så tror jag att jag fattat helt rätt beslut. Det här är det jag ska göra, det här kommer jag att fullfölja. Från aldra första början har detta varit helt rätt för mig.

Ibland är jag en riktigt jobbig och envis människa. Har jag bestämt mig för en sak så är det bara så. I vissa undantag kan jag ge med mig. Men det tar tid. Detta har tagit mig nästan 3 år att inse.. Jag har insett att allt inte behöver vara som jag tror att det är, utan helt enkelt vad jag gör det till och vilka människor jag väljer att vistas och umgås med.

Juli/Augisti 2012 kommer jag att flytta till en egen lägenet, mina egna saker och ha ett enda mål! Efter tre år på Universitetet i Karlstad kommer jag stå på egna ben med många meriter från arbetslivet, men framför allt, jag har en fullföljd utbildning att luta mig tillbaka på. För mig är det en stor trygghet i livet. Att ha utbilldat mig. Men man är aldrig full lärd.

Som sagt, jag är redo att leva ett fattigt studentliv i Sverige. Bo nära mamma med familj, Syster med hundar, endast 3h med tåg, eller bil till pappa med familj, farmor och farfar, faster med familj, kusiner och självklart vännerna!

Men fram tills dess, kan ni inte vara helt säkra på vart ni finner mig. Men en sak kan ni vara säkra på, när Januari månad är över, bor jag inte längre i Norge! Thats it!


Kommentarer
Postat av: Elin

Då får jag säga välkommen till karlstad! och universitetet ;)



/ Elin

2011-10-20 @ 21:14:38
URL: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0