Ta tjuren vid hornen


En människa har många brister. Jag har en stor jag verkligen lider av.
- Jag är för ärlig.
- Jag säger vad jag tycker, och bryr mig inte konserkvenserna.

Det kanske inte är de bästa och ibland måste jag verkligen vara tyst och inte säga något.
- Jag är inte konflikträdd.
- Jag reder gärna ut saker och ting på en gång.

Varför dra ut på saker och ting. Ta tjuren vid hornen som Marting Stenmark sjunger.
Detta är något jag kommer få lida av tills jag lärt mig bita mig i läppen och vara tyst. Jag försöker, jag försöker tänka innan jag pratar. Men det är inte de lättaste.

Sis, du förstår precis vad jag menar, för du är lika dan.. :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, du är att du :)

Jo men jag förstår precis vad du menar! Och jag är precis likadan. Inte alltid så bra, men men.. Man överlever ju smällarna!

2011-10-24 @ 08:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0