Sverige sverige fosterland!

'

Var ska jag börja?

Fredag kanske?
Flyget gick super bra, somna när vi lyfte och vakna när vi landade. Hemma 20 minuter efter det och satt vid köksbordet och åt middag.

Lördag...
Upp tidigt för att hinna med så mycket som möjligt. Började med att träffa farmor och farfar. Chockat fick jag även träffa Alle! Riktigt trevligt! Kändes som det var igår som vi umgicks flitigt.

Massa fika och prat med släkten runt om. På eftermiddagen åkte jag till Jessi i Norrtälje där gumman fixade mitt hår. Blev toppen snyggt! Dock hann vi inte med någon klippning, men det gör inget, för hon kommer snart hit ;) Hihi.

Åkte över till Denise och Vanessa en stund på kvällen och träffade brudarna + ett killgäng. Trevligt! Men jag ville bara ta det lungt och får så mycket tid som möjligt med Jessi , så vi åkte til flygis och köpte lite snakks och sedan hem framför en film. Så kosligt!

Blev en lite sleep over till söndagen:

Umgås med pappsen och lillsyster.. Över till Annette och träffa henne samt småkusinerna! Umgås med pappa och familjen resten av dagen, och sedan en powerwalk/joggingtur med Annette på kvällen, film på kvällen..

Sen var min helg i Sverige slut :(

Kom nu med flyget på morgonen och gissa vilka jag möter på t-banan!!! Hahaha. Sanna och Kickan! Oslo ÄR LITET!.... tydligen!!

Nu blev det en snabb dusch innan jag ska sticka iväg till jobbet, usch! Sliten! -Javisst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0