Sverige, hær kommer jag!


Har precis køpt med mig massa godsaker och brød från mitt jobb som syster och mamma ska få smaka på nær jag kommer ikvæll.

Det blev 3 st, Sørlandsbollar
2 St Skolebrød
5 st Rosinboller
1 st Ingers rugbrød ( varken mamma eller Pernilla kommer gilla detta, men tænkte det kunde vara kul att visa de var jag æter før brød)
1 st Egertorget brød ( Detta kommer nog bli mammas "favvorit")
1 st Villmark ( Och detta kommer nog bli Pernillas)

Vet inte om lillebror och Marcus ær hemma, så i fall att så køpte jag med skolebrøden. Ær ingen favorit från min sida, men det ær lite "typiskt" norskt. Och det ær just de jag vill visa de..

Puss och Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0