Städ-hitler


Råkade kankse klaga lite för mycket om att de andra in skötte sin städning lika bra som jag skötte min.
Fick då smeknamnet:  StädHitler, av Danne, vem annars.. Haha

Var iväg en sväng med grabbarna och solade. Dödskönt + att jag är sjukt blek :( . Men satsar hårt på både solarium + piller, så ska nog detta bli bra!

Nu ligger jag i HitlersBunke och ska försöka sova. Det känns lite jobbigt att behöva ändra sina "sovrutiner" mitt i veckan. Börjar inte jobba fören klockan 12 i morgon och kör stänging. Bubhu! Gillar inte det...

Men men, Sov gott allesammans!


Jag och Jessi

Bilden har absolut inget med inlägget eller rubriken att göra. Hittade bara denna och fick se på vilka jävligt snygga ben jag hade! Sommar,  2 år sedan.. Tränade regelbundet. Sprang 6 km - 3 dagar i veckan, gymmade 3 - dagar i veckan. Fyttirackarn!

Kommentarer
Postat av: Annette

Det var tider!!



Måste ta tag i min benträning... Såg bara ett par feta ben på fotot av mig själv på väg till konserten i går... usch... Skall nog gå tillbaka till LCHF igen :D



KRAM

2011-10-14 @ 09:43:14
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0