Snabbspolning av lördag


Har lagat middag och lunch tills i morgon, då det återstår ytterligare 11 , 5 h på jobbet!

Nu har jag totaldäckat i sängen och tänkte lägga mig och läsa Nattfåk.

Jag kan inte dra ut på det mer utan kör en snabb genomgång av lördagen.

Jobbar öppning, hem och försöker ta en powernap. Meningslöst.. Möter upp brudarna på Trikken och åker ned till olivias där det förtäras middag och alkoholhaltiga drycker. Riktigt trevlig stämning. Och alla är lika duktiga på att prata, så inte en tyst minunt, utan alla pratade imun på varandra.

Sen drar jag med mig Ida och chefen på förfest hemma hos inga mindre än powerpuff pinglorna, Linn, Kickan och Sanna! Där är festen i full gång eftersom Kickan har fyllt år. Ett gäng grabbar är också där.

Från förfest till Åpenbar nere på Aker Brygge med hela gänget. Där bjuder Chefen på shotts.. Men kan ju inte vara sämre så bjuder självklart tillbaka på min favvorit. Dans och riktigt trevlig stämning. Alla skills åt och jag och min Chef, (Linda) går vidare. Måste ju visa henne de ultimata place to be! Barbera! Haha!

Träffar på en bekant även där (världen är bra liten).

Sedan, älskade söndag. Massa mat och soffhäng hela dagen med film, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0