Riktig ångest


Skønt med en ledig dag?
Inte før mig. Ær på jobbet och sliter som en tok idag. Tjejen jag jobbar med har tydligen tappat bort sin mobil, så informationen om att børja klockan 11.00 har inte kommit fram... (!!)

Stod i alla fall och tænkte idag... Till høsten 2012 ska jag ta mitt førsta riktigta, stora lån. Jag blir kalsvettig bara jag tænker på det. Usch, jag vill inte låna pengar!!

Men jag kommer væl førhoppningsvis ha nytta av det i långa loppet. Men jag ogillar att skriva papper på att låna pengar...


Nu ska jag kæmpa på i några timmar till och sedan blir det hem och bara ta det lungt. Før vet ni vad? I morgon ær jag ledig!!!!! :D D

Och konstigt nog længtar jag till att jobba på måndag.... Varfør?

- Vi får CupCakes till jobbet!!!!!!! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0