Panta mera?


Nu är det over and out för mig! Döds trött och det ska bli såååå skönt att lägga mig i sängen.

I morgon ska jag stå upp 06.30 igen... Aja pengar ialla fall.


Vi har länge haft flera disskutioner kring att panta burkar. Killarna totalvägrar. Det menar på att det ser tattigt och zigenar aktigt ut..

Kan förstå deras argument, men samtigt, vem känner oss här i Oslo? Vem kollar snett på oss för att vi kommer med en kasse med pantflaskor?

Okej, nu är det inte EN påse, utan kanske 4 stycken.... Men men. De kan inte stå inne i lägenheten längre. Så i morgon efter jobbet ska jag och moa faktiskt ta tag i det.. Förut la vi pengarna i en burk och sa att de tillhörde kollektivet och att vi alla skulle göra något eller köpa något för de. Men eftersom det bara är jag och Moa som tydligen panar , så ska vi ta de till oss själva. Köpa mat eller kanske någon tröja beroende på hur mycket det blir..

Vad tycker ni om att panta brukar?
Man värnar ju faktiskt om naturen?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man ska panta! om någon tittar snett på mig för att jag pantar burkar så är det han/hon som e puckot inte jag. Jag skiter väl i va alla andra tycker (:

2011-10-22 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0