Money makes the world go around


Mitt jobb W.B Samson ær en stor kjedja i Norge. Moa jobbar på samma jobb fast i en helt annan butik. Nær vi loggar in oss på kassan blir vi online och kan man komunicera med varandra via "mail" eller meddelanden på skærmen. Fick ett før någon timme sedan av Moa.

M: Ska vi æta Rekor i kvæll?

E. Ja varfør inte. Vin?

M: Køp vikinloff, vi ær tom på det. Nej inge vin før mig.

E: Køpt och klart!

Så ikvæll blir det rækor! MUMS!




Igår var jag så sjukt trøtt och orkade verkligen inte gøra mat. Frågade Moa om hon ville køpa Thai take away med mig. Vi gick 10 meter från vår ingång, till en restaurang, bestællde, gick kankse 50 meter och handlade chips och dipp, tillbaka till restaurangen 50 meter, hæmtade maten, 10 meter hem.. Førstår ni hur centralt vi bor??

I alla fall.. Råkade somna på soffaan och blir væckt av att Danne. Lægger mig i min sæng och har sovit næstan 12 h inatt. Inte så konstigt att jag vaknade i vanlig tid och tænkte gå upp. La mig på kudden igen och insåg att jag kunde somna om i næstan 2 timmar till! Yippiiiii!!















Ursækta bildbomben av gamla bilder, men jag satt och kollade på många av de gamla bilder man lagt upp hær på bloggen. Haha, som jag inte har på min dataor.. Lite kul faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0