Jag slutar aldrig att førvåna mig sjælv! - Vilket ær positivt!



Ænnu en helg i mitt liv har passerat. Vad ær næsta man ska se fram emot? Jobbar næsta helg också... Aja.

Lørdagkvællen blev inte riktigt som planerad. Men den blev allt annat æn tråkig.
Jag tænker faktiskt før en gångs skull inte gå in på några detaljer. Tror jag varit lite før øppen med vad jag gør. Så denna gång får ni bara veta att jag har ångest før att jag inte hade ræk-kvæll med Moa, men fick en galen kvæll, som jag sent kommer glømma ialla fall! Haha!

Ræknade ut att jag sov næstan 20 h om man ræknar med lørdags-timmarna och natten tills i dag... Trotts att jag gick upp 5 i morse før att gå till jobbet...

Aja, What the fuck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0