Ensam vill ingen vara


Tror jag har en stalker på jobbet.
Han har kommit vid cirka 12 varje dag, köpt 3 våffler och två koppar kaffe varje dag sen i lördags. Sitter där och ibland försöker han prata med mig. Trevlig som jag är svara jag och småpratar tillbaka. Han sitter där tills klockan är 4 då jag slutar, sen går han..

Han börjar faktiskt bli lite läskig nu då... Men aja. Så länge jag inte är själv på jobb så är det okej.

Nu tar de flesta av er helg och kommer kos er riktigt. Men inte jag.. Jag jobbar även i morgon. Döds trött verkligen idag. Men det är bara att bita ihop.

Ska försöka samla energi med hjälp av några Gossip Girl avsnitt..


Hade fläta idag på jobbet. Hade lyckats glömma hårsnodd. Big NO att inte ha håret uppsat... Buhu. När ska få ett jobb där jag kan få ha håret hur jag vill och vilka kläder jag vill? hmm, troligen efter att jag pluggat.. Okej Erica, stå ut i några år till då?? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0