Ensam mamma söker


Har väl aldrig varit någon form av serie-nörd.

Men jag måste bara kolla på, Bonde söker fru, Ensam mamma söker och Svenska hollywoodfruar.
Så tror jag blivit en liten serie nörd. Haha.

På tal på Svenska hollywood fruar, alltså, jag tror att många (nästan alla) är eniga med mig om jag säger att Gunilla Persson är lite lätt psyko.. Att sätta den press som hon gör på sitt barn, som jag resonerar, endast för att hålla sig känd och få in pengar... Vet inte riktgt vad jag ska säga. Blir bara frusterad av tanken vad hon gör med sitt snackars 9 åriga barn.......



Men det jobbiga är att jag inte kan kolla på dessa serier på tven här i Norge. Utan måste kolla på tv-play.

Blir lite lätt frustrerad när internetet laggar bara!! Gaaaahh!

Nu blir det ensam mamma söker och lite nötter. Är döds hungrig, men har inte hört något från My eller Johanna. Och i fall vi ska ut på en powerwalk så vill jag inte få håll! haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0