Dieten funkar bra!





Jag gillar egenligen inte att börja klockan 12 och stänga. Man får så lite gjort då tycker jag. Men om man tänker på min diet så är det sjukt bra! Jag sover bort nästan hela fördagen, sen jobbar jag cirka 2 h och dricker min Nutrilett-drink och jobbar till stäning. Kommer hem halv 8 cirka och äter någon enligt LCHF. Eller jag är lite dåligt på det där med High Fat.. Jag gillar verkligen grädde och sånna smarriga saker. Men orkar inte gå och köpa det när jag har mycket av de ingrediensena som krävs hemma.. Igår gjorde jag flygande jakob - grädde + creme fresch och - nötterna. Det vart super gott ändå måste jag säga!!

Nej nu måste jag kila till jobbet! Är lite smånervös över hur det gått i dag, och jätte intresserad över hur det gått med alla beställningar vi har denna vecka! KUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0