Dålig sömn


Har gjort mig redo med en ordentlig lunch inför en låååååång arbetsdag i morgon. Som sagt. 07.30-19.00!

Råkade även bli en lite för lång powernap på soffan. Stelnacke, jo.tack!

Försöka få folk i denna lägnehet att förstår att man kanske ska vara tyst på nätterna!!
Vaknade cirka vid 24.00. Moa är uppe och går.. Cirka 01-02 Thommy kommer hem! (Ska döda den jävlen) Trodde det var Walle också, så han fick sig en lite känga nu när han kom hem. Cirka 03.00, Moa är uppe och går igen!!!!

Okej, kollar klockan, två timmar kvar tills jag ska upp och jobba. KUL!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Och jag var klarvaken mellan 1 och 3 i natt på grund av min lilla vakthund! Morr ;)

2011-10-17 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0