14 jackor


Städade bort lite av mina saker i hallen igår..

11 Jackor hängde där och ytterligare 3 stycken i garderoben. Jag som hade tänk köpa en ny vinterjacka. Den gamla får faktiskt hålla ett år till. Fastde flesta av jackorna är vår/höst-jackor. Men jag fick en chock så nu blilr de inge mer jack-inköp! ( har några jackor kvar hemma hos pappa också!!)

Sen fick jag för mig att kasta lite också! Slängde 4 par skor och 3 par byxor! Ska faktikst försöka kasta ännu mer. Orkar verkligen inte släpa hur mycket kläder som helst till Sverige, när jag vet att jag inte kommer använda de!

På tal på kläder. Nu har jag äntligen tvättat. Hade INGA strumpor kvar. Bara massa udda. Så har gått till jobbet med olika strumpor. Inte så charmigt! Men underkläder hade jag massor eftersom jag köpte väldigt många nya i helgen som var.


Fick smink lite spontant av Danne igår! Snäll han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0