Tillbaka till verkligheten!


Största myttarn på länge.... Skulle uppdatera på bussen sa jag ju. Men jag rår inte för att de sätter in massa konstiga extra bussar utan elutag... Drygt.. Satte mig brevid en super trevlig kille. Pratade konstant hela vägen till Oslo. Alltså 3 h!! Skulle kunna åkt fram och tillbaka utan att ha märkt något!

Synd bara att man är så dum att man inte växlar nummer.. Aja, vi sa att vi säkert ses igen... Eller?



Nu är jag tillbaka i lägenheten. Och som alltid har jag med mig mer saker än när jag åkte.. Så mycket billigaer i sverige ju!!! Blev en super snygg tröja jag hitta. Kärlek vid första ögonkastet!! Två olika glögg, (tjejer, glöggsmakar kväll snart?)

Men var en super mysig helg med masa julshopping och goda middagar. Är nu klar med alla julklappar för iår! Känns otroligt bra.

Synd bara att pappa och släkten får sina i januari när jag kommer hem. Men om man tänker på barnen så är det kanske roligare. För de får ju så mycket kring jul. Nu hinner de öppna i lung och ro?

Aja, nu ska jag sova. Chack Bass väntade på mig i sängen nu när jag kom hem. Vilken lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0