Sverige sverige, älskade fosterland


Har stressat som en jävla galning sen jag kom hem från jobbet. Äta mat, duscha, packa och ladda ned en film till bussresan. Och vet ni? Jag är läget under kontroll, tror jag...



Satt och kollade igenom gamla blogginlägg sen cirka 2 år sedan. Herre gud, var jag fjortis eller? haha. Satt och garvade åt mig själv mest hela tiden.

Saknar också den tiden. Beskymmer fritt.

Sen blev jag så sjukt motivierad att börja köra stenhårt på mitt träningsschema jag hade då. Att jag orkade!!!!!
Men nu när jag flyttar hem i Januari ska jag banne mig fortsätta i samma fotspår.
Såg även bilder på hur jag såg ut.. Åhhhh jag känner mig som en foldhäst!!!!!!
Måste gå ner ett antal kilon, eller kroppsfett från ben, midja, armar ja hela kroppen ska bort!

Men känns ganska meningslöst att börja med det nu i Norge när jag bara har cirka en månad kvar att vara här. Vill inte köpa gymkort här... Eller nya träningsskor när jag har två par hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0