Sova sova säng säng!


Sådär ja! En powernap senare..

Snacka om att jag hatar att bli väckt av min mobil, vara sig det är alarm eller någon som ringer.. Det tjuter i öronen och man vaknar med ett ryck. Men lika bra kanske det ändå var? Inge vidare att sova hela kvällen. Kan bli lite svårt att sova sen va?

Fast jag har många sängar som är "mitt hem". Så har jag ändå lyckats med att somna och sova så sjukt i dessa. Men jag håller på att planera ett nytt inköp när jag flyttar tillbaka till Sverige. Det måste vara 120 säng minst!! Fattar inte hur en människa kan röra så sjukt mycket på sig under en natt... Aja!



Har ialla fall fått bild på pappas Tatto nu!!! Hahaha! As grym! Gooo dady!!!
Men vet inte om jag får lägga upp den. Måste rådfråga sis först. Hehe, Hon brukar ha bra åsikter kring de mesta..

Men kan ialla fall säga att den ÄR verkligen över HELA ryggen!!

Det får helt enkelt hålla med en bild på mig.. Hihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0