Måndaags ångest?


Jahap, då ringer klockan 05.00 hela denna veckan...  Känns ju lagom roligt. Jobbar även i helgen.. Tjohooooooo!!

Har ialla fall kollat in två kurser som jag kommer börja försöka läsa upp i Norrtälje under januari-mars.. ÅNGEST...

Har haft en super mysig eftermiddag med Linn, trotts inga återfunna nycklar (än så länge)
Eftersom jag var utelåst (lång histora, tar den i morgon) tog vi en fika brevid porten till lägenheten. Super mysigt och super gott! Tror jag ska byra fik? Öhh nej. Visste ni föresten att ordet "fika" är ett typiskt svenskt ord och att ingen annan anvämder det. Vi har liksom uppfunnit det. Det är lite respekt!

Men i alla fall, satt och smålog åt mig själv förut. Kollade igenom smsen från i helgen. ALLTID lika roande. Det var en blandning av värmlänska, svenska och norska.. Tror ialla fall att rätt budskap gick fram, för vet ni? Ingen söndags ånget..

Nej vänta nu, där ljög jag.. Punkt slut för i dag.  Ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0