Kronisk huvudvärk av medicinen...


Hur underbart är det inte att vakna av sig själv på morgonen och känna sig utvilad?! Börjar inte fören 12 idag, vilket är skönt på ett sätt. Jobbigt att jobba stängning bara...



Jag går fortfarande på pencelin och tar fyra tabletter per dag...
Varje gång jag tar en får jag en sådan sjuk huvudvärk. Ett tryck över pannan och ögnoen. Jag vill bara blunda och ligga still. För stå då att ha kontunerlig huvudvärk med tanke på 4 piller om dagen.... (!!!).

Gick till apoteket igårovh frågade om de visste något. De rekomenderade mig att genast ringa till min läkare som skrev ut det till mig. Ska göra det nu när jag går till bussen för har glömt bort att fylla på mobilen ..

Hoppas jag kan få sluta med de och att det inte är något allvarligt.

Vill ha bort huvuvärken NUUUUU!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0