ilsken är förnamnet, behöver en kram är efternamnet...


11 h på jobb imorgon. Är med och öppnar butiken, och stänger. Tror ni jag kommer vara trött när jag kommer hem? Det tror jag.

Har varit så sjukt ilsken idag. Vet inte varför, men har gått omkring och varit lite smått förbannad idag.
Kan kanske ha att göra med att jag fick börja dagen med att packa 200 stycken kranskakebitar i pyttesmå påsar (!!!)



Tror det blir en helg hemma i Sverige nu när jag äntligen är ledig. Men hade gärna gått och små handlat med Sis på lördagen, och avslutat med Bio. Men nu kunde hon inte det... Så om jag ska åka till mamam så ska jag klämma in både skyllt söndag och julklappsinköp på samma dag, samtidigt som alla andra ska gå på stan... DRYGT! He he ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0