Gammal och sliten, eller helt enkelt bara -"helt førstørd!"


Okej, jag måste vara den tråkigaste mænniskan på jorden. Gick och la mig halv 10 på en fredagkvæll!! Eller gick och la mig gjorde jag inte, jag total deckade framfør Gossip Girl..

Sitter som vanligt på jobbet.. Ovanligt? Inte ett dugg!

Moa och Thommy skulle komma ned och ta en fika, men det visade sig att fåfænga Thommy måste styla sig i typ 2 h, så jag fick ta min pause nu. Skøyen ær en vældigt speciell butik att jobba i på lørdag.
Det ær tværlungt från 09.00 tills cirka 13.00. Då drar det igång och alla kommer samtidigt och ska fika, handla och såklart; En jævla massa latte!!!!!!

Aja. Ska nog ta och slænga i mig en våffla eller en brødskiva. Ær inte ett dugg hungrig, men lær sækert bli det snart...



Ikvæll blir det chablis och rækor med tjejerna och Thommy.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0