Ett två tre!

Skulle ta en liten lugn stund i sängen med ett avsnitt av gossip girl. Istället blev det 2 h powernap. Ja eller då är det ju ingen powernap ;)

Vaknade av att jag kännde att de luktade köttfärsås ocbh spagetti, och märkte att jag hade legat och smådreglat ganska rijält på kudden.. Men usch på mig! Men vet ni vad, min näsa hade helt rätt och nu ligger jag proppmätt i ett mörkt rum igen. Tack Danne!!



Nu precis nu, ska jag söka in till två kurser som starar den 11 januari.. Jag har sådan sjuk ångest. Jag vill, men ändå vill jag vara kvar här!!! Åhh. Jävla studier och börja så tidigt. Kunde de inte ha börjat i typ mars?

Aja, jag är ialla fall inte ensam om att lämna Oslo i början av nästa år. Kickan, Linn, Sanna och Thommy i egen hög person! TOMT! Känner på mig att jag ändå kommer hänga en heeeeel del i Oslo och på Majorstuen trotts att jag har mitt "hem" i sverige.. I Love the place!

Okej, nu ska jag göra det. Önska mig lycka till!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0