Drömmen förde dig vilse


2 månader och 3 veckor och jag är ute i dålig tid?
Öhh, så svårt ska de väl ändå inte vara att hitta en som kan ersätta mig?? Eller?

Aja. Ska väl lägga ut några anonser och suga lite på den karamellen, Som Sanna hade sagt! ;)



Har precis läst ut Nattfåk. En riktigt bra och spännande bok. Rekomenderas starkt att läsa.

Nu tänke jag öppna upp en ny; Drömmen förde dig vilse av Anna Jansson.
Börjar inte fören 12 i morgon.. Så varför inte fördjupa sig i ytterligare en bok.

Även om det inte är några fakta böcker jag läser, så får man ändå lära sig mycket. Viste eller vet ni vad en Fåk är egentligen. Det visste inte jag fören jag läste boken..


Känner migi så där sjukt mys-sugen just nu. Teppe och pute och en film hade inte varit helt fel + någon? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0