Deeptalk


Satt och hade ett seriøst deeptalk med Danne igår..
Tyværr ær det så att jag kommer flytta hem i Slutet av Januari. Kænner inte mycket sug till att vara kvar ær. Vill hem till min ælskade væn Jessi och alla andra dær hemma.. Saknar bruden så fruktansvært mycket..

Riktiga vænner væxer inte på træd och trotts ett år i ett annat land finns vænskapen kvar.. Det ær ett tecken på att vænskap øvervinner allt. Eller?

Stæmmer inte alltid, men oftast.!


Det ær en brutta jag också saknar... Før många hærliga minnen.. 2007 ær bilden tagen (!!)





Hej du din filur! ;)

Kommentarer
Postat av: Alle

Längtar tills du kommer hem, saknar dig enormt mycket!!! Vi har mkt att ta igen nu gumman <3

2011-11-11 @ 17:49:37
Postat av: Jessica

Åh gumman, jag saknar dig till tusen!!! <3

2011-11-12 @ 08:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0